6/08/2014

Słowa

Słowa
 
 
 
Słowa, jakże ważne jeśli zapisane
żyją swoim życiem i przestrzeń kształtują.
W niepamięci giną sprawy nienazwane
a pozornie znane tak wiele kosztują.
 
Słowa-hasła, klucze do zamkniętych drzwi,
co nas rozdzielają siedmioma morzami
- gdzieś się zapodziały. W sercach mocno tkwi
Lód Królowej Zimy… Co stało się z nami?
 
Czasem trzeba odejść, znany szlak porzucić;
spojrzeć swoim sercem na przebytą drogę.
Przeżyć smak rozstania lecz w porę zawrócić
i powiedzieć sobie: dalej iść nie mogę.
 
Dalej iść nie można, cofnąć się nie chcemy,
cóż więc pozostaje by roztopić lód?
 
Spójrzmy sobie w oczy, wówczas zrozumiemy
czy mamy dość ognia aby stał się cud.
 
Cud jest gdy możliwa staje się rozmowa,
taka prosto z serca do serca drugiego.
Jakże mocna bywa prostych słów wymowa
i chęć zrozumienia: czemu? jak? dlaczego?
 


5 komentarzy:

  1. Ten ogień, mój Drogi, to niełatwa sprawa
    i racja - bez niego na próżno zabawa.
    Lecz sprawdzić to trzeba, nawet nie zawadzi
    - kto lepiej ode mnie Tobie w tym doradzi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie piszesz, ciepło i odważnie przytem,
      cóż, gdy Cię nie ma... jesteś tylko mitem?
      Byłem dziś u Ciebie, dość długo szukałem
      ale nie znalazłem. Ni duchem, ni ciałem.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

    2. Anioły wciąż robię - zajęta kobita...,
      a tu... cóż, że ładnie, kiedy nikt nie czyta...
      Gdy jestem, odnawiam stare znajomości,
      ale wciąż za mało, nie ma tylu gości.

      Ale strona będzie i dzisiaj i zawsze
      dla każdego miejsce na Azylu ławce.
      Napisać tam można, czy o coś zapytać.
      Ja chętnie odpowiem nawet na sto pytań. ;)

      A kiedy zbyt długom ciałem nieobecna
      - dusza się wyrywa do Azylu - niecna...
      I piszę i szukam, czasem nie znajduję,
      ale jestem ELP. Wciąż JESTEM i czuję. :)

      Usuń
  2. Z 20 wierszy o słowach ,które znalazłam na blogu,ten najlepiej pasuje do Twojego


    Zacznijmy od nowa
    31 marca 2010

    15.03.10.Oława.

    „Zacznijmy od nowa”

    To co było już nie wróci

    Więc przestańmy się o to kłócić

    Lepiej zacznijmy wreszcie od nowa

    Postarajmy się o życzliwe gesty i słowa

    Tylko tu i teraz zainicjować możemy

    To czego tak pragniemy

    Więc dajmy sobie dużo życzliwości

    Niech pomoże naszej miłości

    Zacznijmy ją od nowa pięknie budować

    Wybudujmy ją na skale i niech wzrasta w nas stale

    Molekułka
    A to moja ulubiona piosenka jeszcze z bardzo wczesnej młodości ,dedykuje ją Tobie drogi Elpie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O przepraszam ,tu link do piosenki .Molekułka:))

      Usuń