5/01/2013

Dominika


A oto jedna z wnuczek
jej imię Dominika,
ożywić umie wszystko,
co ręką swą dotyka.

Figurki różnych zwierząt
lub małe Lego-ludki,
wnet mówią ludzkim głosem
jak wszystkie krasnoludki.

Skakankę wprost uwielbia
i skacze w przód i w tył,
rekordy nowe bije
walcząc ze wszystkich sił.

Tak bardzo jest ruchliwa
i wszędzie pełno jej,
jak gdyby Dominiki
co najmniej były dwie.

Lecz gdy odkręca farby
czas dużo wolniej płynie,
maluje bardzo ładnie
- jest talent w tej dziewczynie!

Kochana Dominiko
dajesz nam moc radości,
tak bardzo się cieszymy
mogąc cię u nas gościć.

8 komentarzy:

  1. Dziadziuś mówi, że "jest talent w tej dziewczynie", a ja mówię, że jeszcze cudny wdzięk i uroda.
    Gratuluję, LE. Nie każdemu dane cieszyć się taką wnusią.
    Pozdrawiam Ciebie i Dominikę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że mam ich już pięcioro?

      Dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. to najpiękniejszy wiersz, jaki ostatnio czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, co Ci jest, skoro nic nie przeczytałaś ostatnio oprócz tego wiersza?
      Żartuję, ale to zbyt piękny komplement aby mógł być prawdziwy.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Artystyczna wrażliwa dusza ,dziadek chyba się tu sporo przyczynił,nie zdziwię się jak za jakiś czas zobaczymy tu wiersz Dominiki,gratuluję wspaniałej wnuczki ,niech rośnie na pociechę .
    Pozdrawiam serdecznie dziadka i wnuczkę :))Molekułka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w sedno, nie zdziwię się i ja, jeśli Dominika coś napisze...
      Dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. bellatrzix20097 czerwca 2013 21:46

    I u mnie wnucząt już dwoje
    /jak szybko leci ten czas/
    otwierasz serca podwoje
    a czas już... mija nasz...

    Witaj ELPuś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest niestety prawda. Dziękuję za inspirację, to Ty spowodowałaś, że napisałem następny wierszyk.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń