2/15/2018

Tylko Walentynki?

Tylko Walentynki?


Trzeba Walentynek abyś zrozumiała
kim się dla mnie szybko i na zawsze stałaś?
W zwykłej codzienności nie zechcesz usłyszeć
jak mówię do Ciebie przerywając ciszę?

Myślę wciąż o Tobie, tylko Ciebie widzę
- o swoim uczuciu mówić się nie wstydzę.
Odżyłem przy Tobie i to z Tobą tylko
chcę abyśmy każdą cieszyli się chwilką.

Byśmy mogli chodzić gdzieś do kogoś w gości,
Być ze sobą w nocy a i w dzień w miłości.
Zwyczajnie rozmawiać, co trzeba – kupować,
słów pełnych uznania sobie nie żałować.

Oboje po przejściach, po trudnych zakrętach
a przecież potrafisz chodzić uśmiechnięta.
I ja jestem wesół, gotowy na zmiany
- po prostu po uszy w Tobie zakochany!!!

6 komentarzy:

  1. Hej , hej ...To takie piękne święto Te Walentynki, pozwala nam na wiele sposobów wyrazić co czujemy - wprost do osoby, która na to wyznanie czeka....Możemy zapewnić o wyjątkowym uczuciu i pragnieniu bliskości... To cudowne jest Elpie , że są jeszcze tacy romantyczni mężczyźni, którzy pamiętają o tym aby tę swoja wymarzona, najpiękniejszym wyznaniem obdarować...Pozdrawiam w tę zimową , zimną zasypaną śniegiem noc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej? Myślisz, że ta osoba czeka na podobne wyznanie? Przyznam się: niestety należę do tych osób, którzy nie pamiętali o tym dniu i być może straciłem w oczach pewnej damy większość z nielicznych według niej - jak myślę - swoich zalet. I trudno. Co łatwo przychodzi łatwo można stracić. A mnie pozostaje nadal pracowicie zabiegać o poprawę swojego wizerunku, na co specjalnie nie liczę, gdyż raz utracony - być może nigdy nie odzyska swoich domniemanych zalet.
      Pozdrawiam równie serdecznie w ten także zasypany śniegiem dzień.

      Usuń
  2. A ja życzę Ci Elpie takiej partnerki;


    05.06.10.Oława.

    „Nie musisz być doskonała”

    Nie musisz być doskonała

    Wystarczy żebyś mnie szczerze kochała

    Moja mała

    Bo życie z idealną kobietą

    Wcale nie jest zaletą

    W przeciwieństwie do szczerej miłości

    Której nie jeden może pozazdrościć

    Wyniosła doskonałość

    Zadręczyć może człowieka pomału

    W przeciwieństwie do szczerej miłości

    Która ci życie może uprzyjemnić i uprościć

    Dlatego nie zależy mi wcale na doskonałości

    Przeciwnie szukam prostej szczerej wiernej miłości

    Bo moim skromnym zdaniem

    Taka właśnie miłość

    To doskonałość kochanie

    Molekułka
    Pozdrawiam walentynkowo:)) Molekułka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenie. Życie jest pełne niespodzianek a ja przyznaję, że tej, która mnie się trafiła nie umiałbym sobie nawet wyobrazić, choć często to robiłem. Pozostaje mi wierzyć, że wszystko pójdzie w dobrą stronę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj.
    Musze odwołać się do czasu.
    Wydaje się, ze wiersz wstawiłeś wczoraj, a to nie tak, luty będzie się zbierać do odejścia.
    Przedtem chce jeszcze jeszcze zebrać, co jego.
    A Ty mówiłeś o cieple, uczuciach, oczekiwaniu na życie razem pod jednym, przyjaznym dachem.
    To sprawia, że zaokienne zimno jest mniej dotkliwe.
    Więc może trzeba wykrzesać trochą cierpliwości?

    Kawę na jutro zostawiam u mnie. Dużo ciepła Ci życzę, LE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.
      Zawsze zaskakują mnie Twoje komentarze w niezwykły sposób. Okazuje się, że rozumiesz o wiele więcej, niż ja i potrafisz przekazać mi w subtelny sposób dojrzałą podpowiedź, jak się w danej sytuacji czy chwili zachować. Dziękuję za to i tradycyjnie pozdrawiam serdecznie biegnąc na zostawioną u Ciebie kawę.

      Usuń