6/19/2018

Urodziny

Urodziny


Dziś dzień szczególny moja miła,
Bo urodziny Twe… trzydzieste.
Przyjęcie niezłe urządziłaś
i byłaś miła słowem, gestem.

Cóż ja Ci mogłem ofiarować
prócz serca, co dla Ciebie bije?
Pragnę dziś bardzo podziękować
- to dzięki Tobie wiem, że żyję.

Te chwile z Tobą, wciąż zbyt krótkie,
mijały jakby z bicza strzelił.
Czasem karmiłem Cię swym smutkiem
a radość Twoją z Tobą dzielił.

Wspominam teraz te spacery
po parku albo nad Zalewem.
Byłem szczęśliwy – będę szczery
- gdy byłaś ze mną pod tym drzewem.

Odkąd poznałem Twe marzenia
stałem się najszczęśliwszym z ludzi.
Bo ich spełnienie wszystko zmienia
i w moim sercu radość budzi.



1 komentarz:

  1. Pamięć o bliskości przy okazji urodzin czy imienin,
    albo tak na co dzień, co jakiś czas...
    to piękna pamięć. A ty przejmująco o tym opowiedziałeś.

    Zostawiam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń