8/02/2019

Szaszłyki

Szaszłyki



Wiem: są ciężkostrawne, tłuste i niezdrowe
ale wiele potraw pobiją na głowę
wyglądem, zapachem, smakiem doskonałym
- muszę przyznać, że to nie są dyrdymały.

Tyle jest przepisów ilu jest kucharzy,
każdy po swojemu tę potrawę waży,
tajną recepturą niechętnie się chwali
- pragnie, by jedzący smaki podziwiali.

Ważne, by składniki wszystkie były świeże
- wybornie smakują jednak mówiąc szczerze -
pełen bukiet smaków prawdziwą ozdobą,
kiedy szaszłyk jemy z bliską nam osobą.

6 komentarzy:

  1. Chociaż jestem daleko, to też poproszę o taki
    smakowity wianuszek.
    Niekiedy najadam się niezdrowo, wbrew wszystkiemu.
    Inaczej się po prostu nie da - taka przyjemność to tez życie.

    Zostawiam pozdrowienia, LE.
    Kawę też, przy niej jest czas na wyciszenie,
    schowanie niepotrzebnego myślenia.
    Do później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście niezbyt często chce mi się takie szaszłyki robić ale tylko z lenistwa. Te były naprawdę udane!
      A kawa jest dobra na wszystko. Dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie i biegnę do Ciebie.

      Usuń
  2. Łał,jaki smakowity i aromatyczny,skusiłabym się na jednego,chociaż jestem po kolacji:))Molekułka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeszcze poczułabyś zapach - mam nadzieję, że i po kolacji by Ci smakowało...
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Ale aromatycznie i smakowicie, dałabym się namówić na jednego :))Molekułka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak przypuszczałem, co do aromatu...
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń