5/27/2018

Bieg po zdrowie

Bieg po zdrowie


Upalną niedzielę spędziłem w Krakowie
gdzie całe rodziny dziś biegły po zdrowie.
Na Boniach tłum ludzi w koszulkach Family,
walczyli dość ostro chłopcy i dziewczyny.

Mój syn, wnuk i wnuczka, pobiegli w zawodach,
ja tylko patrzyłem i troszkę mi szkoda
tych lat, co zbyt szybko już za mną zostały
 - a przecież szczęśliwie spędziłem dzień cały.

Oliwier z Anielką biegli rozdzieleni,
rodzice, dziadkowie, byli zachwyceni!
Bo dzielne wnuczęta ruszyły na starcie
jakby w swoich bliskich poczuły oparcie.

Tego, co widziałem opisać się nie da,
jedno tylko powiem: pobiegli na medal!
Byłem bardzo dumny, łza się zakręciła,
ta walka najmłodszych tak mnie zachwyciła.

7 komentarzy:

  1. Hej, hej...Witam zakochanego dziadka. Dwa Twoje ostatnie wiersze dały mi trochę do myślenia. Zastanawiałam się, czy starość jest piękna, no i wbrew wszystkiemu, rzeczywiście jest, ponieważ znowu pojawia się ta bezgraniczna miłość jaką są wnuki. Świadomość, że dzięki Tobie żyją jest nieporównywalna z niczym. Nawiązując do tych przemyśleń cytat "Wszystko co w życiu zrozumiałem, zrozumiałem tylko dlatego, że kocham" ( Lew Tołstoj ) Wiersz bardzo ciepły, przepełniony czułością...Pozdrawiam z niewiarygodnym błękitem nieba i letnią temperaturą w tę wiosnę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej - witam z wielką przyjemnością. Pozwolę sobie dołączyć także cytat, z piosenki z =Kabaretu Starszych Panów=: "Już szron na głowie, już nie to zdrowie a w sercu ciągle maj". Coś takiego właśnie mnie się przytrafiło i niemała w tym Twoja zasługa. Ciekawe, czy młodzi pomyślą, że ktoś starszy także ma prawo do uczuć skierowanych nie tylko na wnuki lecz jak najbardziej ku płci przeciwnej?
      Dziękuję za ciepły i radosny komentarz.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Nam już bieg na pewno nie pomoże, najwyżej regularny spacer, ale cieszy ,że nasze dzieci i wnuki zaczynają dbać o zdrowie w momencie kiedy jeszcze je mają,to bardzo dobrze,bo kto dba ten ma,jak się już straci to już nie ma o co dbać .Ja na szczęście należę do tych którzy stosują profilaktykę od wielu lat,więc teraz zbieram profity i nie wysiaduję w kolejkach do lekarzy.Polecam kanał na YouTube
    Odmładzanie na surowo,ja dopiero się wgryzam ale bardzo mnie zainteresował np.https://www.youtube.com/watch?v=eCLw1dhWV5E Kopalnia wiedzy o zdrowiu i o odżywianiu
    Pozdrawiam Molekułka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam dość dużo spaceruję ale biegać nie spróbuję. Dziękuję za radę.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Uważam, że warto brać udział w takich przedsięwzięciach.

    OdpowiedzUsuń