7/04/2018

Anastazja

Anastazja


Czekaliśmy długo ale warto było,
bowiem w jednej chwili wszystko się zmieniło.
Na świat przyszłaś mając piąstki zaciśnięte
i malutkie oczka z początku zamknięte.

Lecz długo nie trwało, gdy je otworzyłaś
- wnet swoją urodą bliskich zachwyciłaś.
Zachwycona mama i tata szczęśliwy,
dwa dni był przy żonie głodny, ledwie żywy.

Życie całe stoi przed Tobą otworem,
wierzę, że dla innych kiedyś będziesz wzorem.
Anielka na siostrę niecierpliwie czeka,
a za mamą tęskni, na jej brak narzeka.

Nasz dom od początku będzie Twym królestwem,
 witać Cię będziemy szczęśliwi, że jesteś
do wzmocnienia więzi rodzinnych okazją…
Wszyscy Cię kochamy, mała Anastazjo!


3 komentarze:

  1. HEJ, HEJ..." Dziadek to ktoś, kto ma srebrne włosy i złote serce" :-) A do tego gdy ma talent, piesze oto takie pełne miłości wiersze...:-) Pozdrawiam życząc cierpliwości w tej niekończącej się radości...Cudownego czasu kochający dziadku...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej, z radością witam ale takiego dziadka to można tylko w bajkach spotkać. Ja, też dziadek ale nie jestem posiadaczem złotego serca oraz talentu... No, może posiadam talent do "częstochowskich" rymów, natomiast w kwestii serca... cóż mi rzec? Ktoś mi je skradł, niespodziewanie do niego się wkradł, "...wziął jak swoje, dobrze wiesz. Kamień w wodę, rób, co chcesz...". Co będzie? Zależy od losu, przewidzieć tego nie sposób...
      Dziękuję za miły wpis, zapraszam zawsze serdecznie i takoż pozdrawiam.

      Usuń
  2. LE, przyjmij i moje gratulacje.
    A maleńkiej życzę zdrowia i dobra wokół.

    Wszystkiego wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń