11/23/2018

Święty Mikołaju

Święty Mikołaju:


Święty Mikołaju - list do ciebie piszę
Święty Mikołaju - dzwonki sanek słyszę.
Święty Mikołaju - wiatr me słowa niesie
Święty Mikołaju - czy coś mi przyniesiesz?

Proszę cię o jedno: nie przynoś mi rzeczy
lecz coś co strapienie i kłopoty leczy.
Coś co mi ubarwi i osłodzi życie
o czym każdy marzy, choć zazwyczaj skrycie.

Wiem wszak co mi trzeba: drobinę miłości
z nią przychodzi szczęście i radość zagości
w domu pustym bez niej. Przynieś Mikołaju
troszeczkę miłości a będzie jak w raju.

Niby skromne, proste te moje życzenia,
drobny strzęp uczucia - a tak wiele zmienia.
Ten fragment uczucia ciągle mi ucieka
chociaż bardzo pragnę i tak długo czekam.

Dzwonki sanek słyszę - spełnisz me życzenie?
Tak niewiele pragnę, tylko to marzenie...
Tylko to jest sensem dla mojego życia
tylko to wciąż dla mnie nie jest do zdobycia.

4 komentarze:

  1. " Tak niewiele pragnę, tylko to marzenie...
    Tylko to jest sensem dla mojego życia
    tylko to wciąż dla mnie nie jest do zdobycia."
    Jeżeli te słowa są Twoim wewnętrznym przekonaniem,to nie dziw się,że nie osiągasz tego czego pragniesz.Spełnia się to w co głęboko podświadomie i świadomie wierzysz, "to wciąż dla mnie nie jest do zdobycia" -taka jest Twoja wola Twoja wiara," że to jest dla Ciebie
    nie do zdobycia" blokuje spełnienie Twojego pragnienia,a wiara jest podstawowym warunkiem ,więc dostajesz to w co wierzysz, czyli nie spełnienie Twojego pragnienia.Przeanalizuj to, to wynika z prawa logiki, ale tylko my możemy zmienić swoje przekonania i wierzenia, dokąd żyjemy mamy szansę zmienić swoje przekonania.
    Z całego serca życzę spełnienia Twojego pragnienia.:)):)):)) Molekułka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczę Cię: - masz rację! Tylko co mi z tego, że i ja o tym wiem? Zamiast niepotrzebnych słów polecam Ci byś sobie przypomniała doskonałą według mnie piosenkę: https://www.google.com/search?q=jak+to+dziewczyna&oq=jak+to+dziewczyna&aqs=chrome..69i57j35i39j0l4.10281j1j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8
      Na FB przeczytałem świetny cytat: "Mężczyźni też mają uczucia. Np. czują głód"...
      Nie przejmuj się mną, daję sobie radę choć coraz mniej sensu widzę w pisaniu wierszyków, zwłaszcza rzewnych. =SKALDOWIE= śpiewali: "...Lecz przyjdzie wiosna i powrócą ptaki znów..." - czego życzę Tobie i sobie także.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. W piosenkach i w życiu bywają też dobre, wierne dziewczyny,a wędrowne ptaki tak mają,że wracają.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś i tym razem miała rację.
      Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci szczęśliwych, pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia.

      Usuń