9/15/2017

Pożegnanie lata

Pożegnanie lata


Chciałbym podziękować ci lato, że byłeś,
swoim ciepłem, słońcem chętnie się dzieliłeś.
Choć nigdzie nie byłem, nie mam co żałować
ale czuję, że mam za co podziękować.

Dziękuję ci za to, co niesie nadzieję
na cieplejszą jesień (a w myślach się śmieję,
iż mimo lat tylu ciągle wierzę w ludzi,
ich szczerość i uśmiech co me serce budzi).

Choćbym pustym parkiem szedł w kolejną jesień
- ufam, że tym razem radość mi przyniesie.
Nie poddam się smutnej, nostalgicznej porze
bo marzę już o tym, co mnie spotkać może.

Me marzenia skromne, ot rozmowa prosta
z kimś, co przyjacielem moim mógłby zostać.
Czekam jak na wiosnę na te ciepłe słowa,
ceniąc sobie wszystko o czym jest rozmowa.

Dziękuję ci lato, raz jeszcze dziękuję
za to co w mym sercu niespodzianie czuję.
Dziękując ci czekam i tęsknię zarazem
ufnie patrząc w przyszłość, co przyniesie w darze.

6 komentarzy:

  1. Fajne było,ale czy nie zaszybko nas opuściło?
    Pozdrawiamciepło:))Molekułka

    OdpowiedzUsuń
  2. Może za to wcześniej wróci? Pamiętajmy, że coraz bliżej do jego powrotu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co piękne za szybko mija...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz, masz rację - mija. Jednak to my decydujemy, czy pozwolić, by to, co piękne minęło czy też walczyć, by zostało z nami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że walczyć...Poddają się tylko ludzie słabi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, ostatnie słowo zawsze należy do mężczyzny, Znasz je? "Tak jest, kochanie, masz rację"
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń