1/19/2018

Chciałbym

Chciałbym


Nie pora na wiersze - działać trzeba raczej;
wiem, że to rozumiesz, lecz Ci wytłumaczę:
dość pobożnych życzeń - tylko te docenisz,
które będą mogły życie Twoje zmienić.

Lecz, czy każda lepsza okaże się zmiana?
To sama ocenisz, podsumujesz sama.
Myślę, że po stronie zysków, a nie strat
- więcej będzie punktów, bowiem nie mam wad!

Chciałbym - nawet bardzo - aby się spełniło,
to, co w wierszach piszę! Było by mi miło
radość, zachwyt, szczęście widzieć w oczach Twoich;
swoimi stresami już Ciebie nie poić.

Cierpliwość jest cnotą, pośpiech przy niej grzechem,
wierzę, że potrafię sprawić Ci uciechę.
Wytrwaj, ile trzeba, abym mógł zakończyć
to, co rozpocząłem i - za Tobą dążyć.

Nadal mnie wyprzedzaj i pokazuj drogę
- wierzę Ci i ufam, choć nie wiem, czy mogę...
Umysł masz sprawniejszy, racjonalny, czynny
- idę, jak baranek  za Tobą - niewinny.

Nie chcę nawet wiedzieć: na rzeź, czy na spacer,
ważne, że z nadzieją, iż Cię nie utracę.
Chciałbym - wciąż powtarzać ? - słów nie potrzebujesz:
serca słuchaj raczej, jeśli serce czujesz!

6 komentarzy:

  1. Pomyślę, o tym co napisałeś, jutro.
    Dzisiaj jeszcze kończę kawę, słucham Chrisa R., może obejrzę coś na Romance TV,
    bo w ich filmach piękne obrazy z najróżniejszych miejsc na ziemi,
    a i miłości niekiedy z takich trudów się wyzwalają, że prawie nie do uwierzenia.
    Co jeszcze? Teraz nie wiem :)
    Tobie, LE, życzę spełnienia wszystkiego, czego chce wiersz :)
    Pozdrowienia też zostawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromność przewija się w całym moim wierszu, zwłaszcza gdy piszę, że nie mam wad... To cały ja. Nie warto myśleć, co tu jeszcze powiedzieć, życzenia z wielką nadzieją na ich spełnienie przyjmuję i bardzo za nie dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Ja też życzę spełnienia twego zamówienia ,bądź wytrwały i nie trać wiary poczuj że już się spełniło,że już masz,wszechświat zrealizował twoje zamówienie,walutą jest wytrwałość i nie zachwiana wiara,po prostu uwierz tak jak dziecko.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki:))Molekułka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, trafiłaś: najsłabszym punktem u mnie jest słaba wiara... Zbyt łatwo tracę paliwo do jej podtrzymania. Liczę na wytrwałość, jej mi nie brakuje. Dziękuję za te życzenia i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Hej, hej...Tak dobrze, że jesteś...Ciepło się od razu robi, gdy czyta się o spełnieniach, marzeniach - tak pięknie...Od razu budzi się myśl : że nigdy "nie jest zbyt późno by szukać świata ze snów" Pięknego dnia ElP :-) :-) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej... Ciepło się robi? W takim razie "Świat ze snu" się materializuje! Tak się cieszę aż mi słów brak. Nawet zima zrobiła się cieplejsza. Czary jakieś, czy to Twoje Hej, hej?
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń