12/04/2017

Jak pokochać siebie

Jak pokochać siebie?


Pośród moich myśli jedna się kolebie:
co zrobić abym mógł pokochać siebie?
Trudne to pytanie, odpowiedzi szukam
ale nie znajdując, w głowę swoją pukam.

Głowa przepełniona niczym worek śmieci,
logiki w niej nie ma, cóż więc mnie oświeci?
Czy na to pytanie odpowiedź istnieje?
Wierzę a przynajmniej taką mam nadzieję.

Jak pokocham siebie – czy Ona mnie zechce?
W marzeniach jest ze mną, w Realu chcę jeszcze
kochać ją i siebie; czy za dużo pragnę?
Połączy nas miłość, czy w depresję wpadnę?

Kocham siebie troszkę za wierszyki moje
którymi dość często łagodzę nastroje.
Kocham za nadzieję, jaką w nich znajduję.
Ona mnie pokocha! – wierzę, bo tak czuję.

6 komentarzy:

  1. Hej,Hej...Spróbuję dać choć trzy odpowiedzi na pytania zadane w tym ciekawym wierszu. " Jak pokochać siebie ?"- wystarczy przyglądnąć się sobie.:-) Szukasz logiki? - w miłości jej nie ma, więc nic Cię nie oświeci.:-) I myślę też ELPie, że nie można Cię nie kochać, gdy tak pięknie piszesz :-)tak więc depresja ma się w Twoim przypadku nijak...:-) Ciepło pozdrawiam i życzę powodzenia...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej - potraktuję Twoje słowa jako prorocze, więc depresja musi się oddalić hen, hen...
      Piękny komentarz, optymizm emanuje z każdego zdania, ciepło się robi, gdy to człowiek czyta. Dziękuję!!!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

  2. Siebie, pytasz?
    Nie wiem. Bywam jak na huśtawce. To się do siebie przekonam,
    to znowu coś mi nie pasuje :)

    Szczęśliwego jutra, LE, niechby się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie jak ze mną. Raz na wozie, raz pod wozem. Nie jestem takim optymistą jakim chciałbym być ale choć wiem, że może być "tak czy siak" - tylko "tak" zaakceptuję. Czy to optymizm, czy pragnienie?
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Za tak mądre rymowanki, pokocha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że masz rację. Pięknie dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń