2/21/2019

Idę

Idę


Jaka jest ma świeczka? Czy to już ogarek?
Póki jeszcze płonie - nie chcę wiedzieć wcale.
Wiem już, że nie spotkam na swej drodze Ciebie
choć cząstka nadziei w sercu się kolebie.

Jestem tak szczęśliwy, że żyję wśród wnucząt
- niespełnione plany wcale mnie nie smucą.
Pewnej pięknej pani życzę, by doznała
miłości wzajemnej, gdyby pokochała.

I tak wprost przed siebie idę, póki mogę
- narzekać nie będę na tę swoją drogę.
I choć czasem z wiatrem, znacznie częściej pod wiatr,
to okruchy szczęścia odnajduję co dnia.

3 komentarze:

  1. I oto chodzi,żeby chodzić ,tak trzymaj, gratuluję:))Moleekułka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgubiłem adres Twojego blogu, ten, co mam to jakiś archiwalny. Proszę podaj mi swój aktualny adres bloga.
      Pozdrawiam
      ELP

      Usuń
    2. Odnalazłem właściwy skrót, dziękuję.

      Usuń