11/22/2017

Wróć

Wróć
(z lamusa)
moje słowa do piosenki =The Beatles=
 Smutny jestem już co dzień
i wyglądam jak swój cień,
bo Ciebie – nie ma tu.
Chciałbym Cie za rękę wziąć
i przy Tobie blisko siąść
lecz Ty – jesteś hen…

Miła proszę wróć, ja wiem – to moja wina.
Znam swój błąd i wiem gdzie tkwi przyczyna.
Chcę abyś pokochała mnie,
bo ja – już od dawna kocham Cię.
Wybacz proszę i wróć.

Pragnę słuchać Twoich słów
tylko proszę do mnie mów
i w oczy popatrz mi.
Przecież sama dobrze wiesz,
szczęścia swego także chcesz,
daj dłoń, przytul się…

Miła proszę wróć i patrz jak świat pięknieje,
ze mną bądź, a ja wciąż mam nadzieję,
że także Ty pokochać chcesz,
bo ja kocham Cię i Ty to wiesz.
Wybacz proszę i wróć.

2 komentarze:

  1. Hej, hej..." Kochać kogoś to przede wszystkim pozwalać mu na to , żeby był, jaki jest" ( William Wharton) Tak więc myślę, że jeśli odeszła to może nie kochała tak do końca, ale jeśli została? :-)Nie jest znane zakończenie wiersza...:-) a szkoda...Pozdrawiam i uśmiech zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także chciałbym znać zakończenie tego wiersza ale nic więcej nie wiem... Czasem brak wiedzy jest lepszy niż domniemana wiedza. Gdyby to była forma hazardu - obstawiłbym, że ona nie odeszła. Nikt nie jest bez wad ale zrozumienie swoich to już coś a sukcesem jest nie powielanie ich. Trzymam za nich kciuki - zawsze cieszę się, gdy ktoś jest szczęśliwy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń